REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
WWW.LUCKYWORK.PL
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Sklep www.luckywork.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
-
Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu, dokonywania Rezerwacji oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.luckywork.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
-
Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.luckywork.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
-
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
-
ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
-
ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
-
ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
-
§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
-
FORMULARZ KONTAKTOWY - formularz dostępny na stronie internetowej www.luckywork.pl umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.
-
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.luckywork.pl umożliwiający utworzenie Konta.
-
FORMULARZ ZAMÓWIENIA/REZERWACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.luckywork.pl umożliwiający złożenie Zamówienia lub Rezerwacji Produktu stanowiącego alkohol.
-
KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
-
KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach i Rezerwacjach.
-
PEŁNOMOCNIK - osoba, której Klient udzielił pełnomocnictwa szczególnego tj. do odbioru w jego imieniu i na jego rzecz Produktu stanowiącego alkohol, w Punkcie Stacjonarnym.
-
PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
PUNKT STACJONARNY – stacjonarny punkt sprzedaży wyrobów alkoholowych znajdujący się pod adresem: ul.FABRYCZNA 10 POCZESNA 42-263, w którym następuje wydanie Produktu.
-
REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.
-
SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.luckywork.pl
-
SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – LUCKY WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000694635, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Jana III Sobieskiego 50, 42-217 Częstochowa, NIP: 5732887703, REGON: 368249875, adres poczty elektronicznej (e-mail): anamargarint1992@gmail.com, numer telefonu: +48 794 293 993.
-
UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu realizowana wyłącznie w Punkcie Stacjonarnym.
-
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
-
USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
-
ZAMÓWIENIE/REZERWACJA - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
-
Sklep www.luckywork.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
-
Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
-
Sprzedaż zarezerwowanych Produktów stanowiących alkohol, odbywa się wyłącznie w Punkcie Stacjonarnym. Produkty stanowiące alkohol będą wydawane jedynie osobom pełnoletnim i trzeźwym.
-
Miejscem zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu jakim jest alkohol jest Punkt Stacjonarny.
-
Sprzedawca posiada ważne zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży:3547/GP/2020, wydane przez właściwe organy administracji publicznej, na podstawie ustawy z 26 października 1982 o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
-
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie lub dokonując Rezerwacji, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
-
Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
-
Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia lub dokonaniu Rezerwacji.
-
Zamówienia oraz Rezerwacje można składać:
-
poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.luckywork.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok,
-
telefonicznie pod numerem: +48 794 293 993.
-
W celu złożenia Zamówienia, Klient ma obowiązek rejestracji Konta w Sklepie.
-
Warunkiem złożenia Zamówienia lub dokonania Rezerwacji w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia lub dokonywania Rezerwacji.
-
Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 7 do 22 w dni robocze. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 22, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego
-
Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.
-
Rezerwacji na Produkty stanowiące wyroby alkoholowe mogą dokonywać jedynie osoby, które:
-
ukończyły 18 rok życia, co zobowiązane są oświadczyć w treści Formularza Zamówienia poprzez wskazanie daty urodzin,
-
oraz zaakceptowały postanowienia niniejszego Regulaminu.
-
§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
-
Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia lub dokonanie Rezerwacji udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 9 oraz 11 Regulaminu.
-
Po złożeniu Zamówienia lub dokonaniu Rezerwacji Sprzedawca niezwłocznie potwierdza ich otrzymanie.
-
Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
-
Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
-
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
-
formularz odstąpienia od umowy,
-
niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy,
-
oraz w przypadku, gdy Produkt stanowi wyrób alkoholowy - ceny zamawianych Produktów, w tym wynagrodzenia Pełnomocnika z tytułu odbioru i przekazania Produktu Klientowi – w przypadku, gdy Klient zdecydował się skorzystać z Pełnomocnika oraz czas i sposób działania Pełnomocnika.
-
-
Wiadomość, o której mowa w pkt 4 w przypadku, gdy Produktem jest wyrób alkoholowy stanowi jedynie potwierdzenie dokonania Rezerwacji/ Zamówienia na alkohol. Do sprzedaży dochodzi z chwilą odebrania Produktu ze Sklepu osobiście przez Klienta lub przez Pełnomocnika. Odbiór Produktu następuję wyłącznie w Punkcie Stacjonarnym.
-
W przypadku, gdy Produktem nie jest wyrób alkoholowy, z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
-
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT), który będzie dołączany do Produktu i/lub wysyłany pocztą elektroniczna na adres mailowy Klienta podany w Formularzu Zamówienia.
§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
-
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
-
płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
-
płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności (Przelewy24.pl, PayPal, PayU.pl, DotPay.pl, TPay.pl).
-
-
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: PL18105011421000009031340277 LUCKYWORK SP. Z O.O., ul. Jana III Sobieskiego 50, 42-217 Częstochowa, NIP: 5732887703. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
-
W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
-
Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
-
Produkt zostanie wysłany lub wydany Pełnomocnikowi dopiero po jego opłaceniu.
§ 6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU ORAZ WYDANIE
PRODUKTU STANOWIĄCEGO WYRÓB ALKOHOLOWY
-
Dostawa Produktu niebędącego wyrobem alkoholowym.
-
Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu,
-
na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
-
czas kompletowania Produktów wynosi do 5 dni roboczych od momentu:
-
-
zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo
-
pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności,
-
dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt),
-
zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej,
-
zakupione w Sklepie Produkty Klient może odebrać osobiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
-
Produkt będący wyrobem alkoholowym.
-
Klient jest zobowiązany do odbioru Produktu w Punkcie Stacjonarnym przez pełnoletniego Pełnomocnika w terminie 3 dni od momentu złożenia Zamówienia. W celu wydania Produktu Pełnomocnikowi, Klient jest zobowiązany udzielić mu stosownego pełnomocnictwa na zasadach opisanych § 7 Regulaminu oraz opłacić jego wynagrodzenie,
-
wynagrodzenie Pełnomocnika jest ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i jest uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu,
-
wydanie Produktów Klientowi może nastąpić wyłącznie:
-
-
jeśli Klient jest osobą pełnoletnią i trzeźwą w momencie wydania mu Produktu w posiadanie,
-
po weryfikacji jego wieku (poprzez sprawdzeniu dowodu tożsamości Klienta),
-
wydanie Produktów Pełnomocnikowi Klienta może nastąpić wyłącznie:
-
jeśli pełnomocnik jest osobą pełnoletnią i trzeźwą w momencie wydania mu Produktu w posiadanie,
-
po weryfikacji wieku w dowodzie tożsamości,
-
na podstawie ważnego pełnomocnictwa,
-
w przypadku skorzystania przez Klienta z Pełnomocnika, Klient upoważnia Sprzedawcę do wydania Pełnomocnikowi nabytego przez Klienta Produktu.
-
w przypadku skorzystania przez Klienta z Pełnomocnika, Klient upoważnia Sprzedawcę do przekazania Pełnomocnikowi kwoty pobranego wynagrodzenia Pełnomocnika.
-
w przypadku skorzystania przez Klienta z Pełnomocnika, Klient upoważnia Sprzedawcę do przekazania Pełnomocnikowi wszystkich swoich danych osobowych.
-
dostawa Produktów przez Pełnomocnika następuje w terminie tj. od 1 do 2 dni roboczych od momentu wydania Produktu przez Sprzedawcę.
§ 7
PEŁNOMOCNIK DO ODBIORU PRODUKTU
-
Klient ma możliwość odbioru Produktu stanowiącego alkohol w Punkcie Stacjonarnym przez Pełnomocnika.
-
Pełnomocnik jest odrębnym podmiotem niż Sprzedawca i działa na rzecz Klienta.
-
Pełnomocnik może działać wyłącznie na rzecz Klienta, który ukończył 18 lat.
-
Pełnomocnik nie może zawierać Umowy Sprzedaży w imieniu i na rzecz Klienta.
-
Wykonanie pełnomocnictwa przez Pełnomocnika polega na odbiorze Produktu w Punkcie Stacjonarnym oraz dostarczeniu go do Klienta na wskazany przez niego adres w Formularzu Zamówienia.
-
W celu wykonania pełnomocnictwa, Klient udziela pełnomocnictwa szczególnego tj. do obioru Produktu furgonetka.pl
-
Zaznaczając z Formularzu Zamówienia opcję odbioru Produktu za pośrednictwem Pełnomocnika, Klient oświadcza, że upoważnia Pełnomocnika do odbioru Produktu w jego imieniu w Punkcie Stacjonarnym oraz doręczenia mu Produktu. Zlecenie odbioru Produktu przez Pełnomocnika odbywa się na koszt i ryzyko Klienta.
-
Zaznaczenie opcji odbioru Produktu, o której mowa w pkt 7 oznacza, iż Klient akceptuje fakt, że Pełnomocnik będzie uprawniony do wylegitymowania osoby odbierającej Produkt w celu potwierdzenia jej pełnoletności oraz że Pełnomocnik ma obowiązek odmówić wydania Produktu w przypadku stwierdzenia, iż osoba odbierająca Produkt jest niepełnoletnia lub nietrzeźwa. W przypadku takim, Sprzedawca jest uprawiony do odstąpienia od Umowy Sprzedaży Produktu.
-
Pełnomocnik dostarczy Produkt przesyłką kurierską lub w inny uzgodniony z Klientem sposób. Koszt wynagrodzenia Pełnomocnika jest określony w chwili składania Zamówienia przez Klienta, tj. w chwili, kiedy Klient decyduje się na odbiór Produktu przez Pełnomocnika.
§ 8
REKLAMACJA PRODUKTU
-
Reklamacja z tytułu rękojmi.
-
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §11 Regulaminu, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
-
zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: anamargarint1992@gmail.com lub pisemnie na adres: ul. Jana III Sobieskiego 50, 42-217 Częstochowa,
-
w powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
-
dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Jana III Sobieskiego 50, 42-217 Częstochowa,
-
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
-
w przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 11 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 11 Regulaminu, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad,
-
odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
-
§ 9
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 11 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
-
W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 11 Regulaminu mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
-
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: ul. Jana III Sobieskiego 50, 42-217 Częstochowa.
-
Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 11 Regulaminu, ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 11 Regulaminu, powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
-
Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 11 Regulaminu, wyraźnie zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
-
Jeżeli Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 11 Regulaminu, wybrali sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu im, poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.
-
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 11 Regulaminu, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 11 Regulaminu, dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 11 Regulaminu, odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponoszą jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
-
Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 11 Regulaminu, mogą odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 11 Regulaminu, objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 11 Regulaminu, w wypadku Umowy Sprzedaży:
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
-
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
-
w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
-
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
§ 10
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)
-
W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie przedsiębiorców nieobjętych ochroną wynikającą z ustawy o prawach konsumenta, o której mowa w § 11 Regulaminu.
-
Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
-
Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.
-
Korzyści i ciężary związane z Produktem niebędącym wyrobem alkoholowym oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia tego Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
-
W przypadku wysłania Produktu będącego wyrobem alkoholowym do Klienta za pośrednictwem przewoźnika, Klient niebędący Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
-
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.
§ 11
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW
-
Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą ustawą o prawach konsumenta, pod warunkiem, że Umowa Sprzedaży, którą zawiera ze Sprzedawcą, nie ma charakteru zawodowego.
-
Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
-
niedozwolonych postanowień umownych — tzw. klauzul abuzywnych,
-
odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, zgodnie z § 8 Regulaminu,
-
prawa odstąpienie od umowy zawartej na odległość, zgodnie z § 9 Regulaminu.
-
-
Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł ze Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.
-
Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.
§ 12
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
-
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
-
zawieranie Umów Sprzedaży Produktu oraz dokonywanie Rezerwacji,
-
prowadzenie Konta w Sklepie,
-
wysłanie wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego.
-
-
Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
-
Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
§ 13
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
-
Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 12 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
-
Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
-
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia lub dokonaniu Rezerwacji w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo Rezerwacji albo zaprzestania ich składania przez Usługobiorcę,
-
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony. Zawarcie umowy następuje w chwili wysłania przez Usługobiorcę uzupełnionego Formularza Rejestracji,
-
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłaniu wiadomości do Usługodawcy za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.
-
-
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
-
komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
-
dostęp do poczty elektronicznej,
-
przeglądarka internetowa,
-
włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
-
-
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
-
Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
-
Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 14
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
-
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: anamargarint1992@gmail.com
-
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
-
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
-
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługodawcę sposób.
§ 15
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
-
Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
-
wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (prowadzenie Konta),
-
Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: anamargarint1992@gmail.com
-
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia),
-
wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
-
-
Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
§ 16
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
-
Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.luckywork.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 16 pkt 3 oraz elementów zamieszczanych przez Usługobiorców, wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia majątkowych praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością LUCKY WORK SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000694635, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Jana III Sobieskiego 50, 42-217 Częstochowa, NIP: 5732887703, REGON: 368249875. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.luckywork.pl, bez zgody Usługodawcy.
-
Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.luckywork.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
-
Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.luckywork.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.luckywork.pl użyte są w celach informacyjnych.
§ 17
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
-
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
-
Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
-
Sądowe rozstrzyganie sporów:
-
ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §11 Regulaminu, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.,
-
ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem, o którym mowa w §10 Regulaminu, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
-
-
Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
-
Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.